mandag den 28. maj 2012

En dejlig sommerdag



Min søster og jeg har i dag været på Lundø, et skønt skønt sted nær Skive. Vi spiste denne dejlige brunch på cafe Savilla. Kan varm varmt anbefales. De har også en fin butik.

Det gode ved Lundø er at der også er god mulighed for loppefund, jeg fandt dette skønne dukkeskab som lige skal laves fint. Jeg købte det hos Genbrugsguld som er et sted med retro genbrug og sjove fund. Her sælger min søster også hendes hjemmegjorte ting. Se hendes blog på Rumfang.
Men jeg har gjort flere genbrugs fund nemlig et dukkehus og en skøn hængekøje som vi nu bruger i vores gyngestativ.

1 kommentar:

  1. Hej jeg har lige meldt mig som fast læser på din blog og glæder mig til at følge lidt med i hvad du laver og finder:O) Jeg er selv "gammel" blomsterbinder og loppesamler og så meget andet, egentlig faldt jeg over din hånd, da jeg også er "gammel" håndlæser, sjovt som ens blik fanger de ting man interesserer sig for.
    Rigtig god lørdag
    Eva

    SvarSlet